Subscribe Twitter Facebook

11 Kasım 2009 Çarşamba

varolmanın dayanılmaz zulmü

vize haftasının içinde bulunduğum şu günlerde artık varolmanın dayanılmaz hafifliği yerine zulmünü çekiyorum sevgili okuyanlarım..çok yoğunum çokk..ama bu bünye bütün gün internet başında pineklemeye alıştığı için bu yoğunluğa ayak uyduramıyor tabikide.bu durum vize notları olarak yansıyacaktır en yakın zamanda..karst adlı bir garip derse çalışmaktayım şu saatlerde.sınava bir gün kala ders hakkında hala en ufak bir fikrim olmadan  notları karıştırıyorum; ancak her 10dkda bir kendimi başka bir hayalde buluyorum..en sonunda sıkıldım açtım dünya haritasını gitmek istediğim yerleri bularak hayalleri onlar üzerinden kurmaya devam ettim..ve sonuçta fiji adalarına gitmeye karar verdim (bknz: truman show). bu sırada odama gelen zeyneple tekrardan ders çalışmaya koyuldum..tabi bu sırada zeyneple gerek dedikodu gerekse ateşli bir şekilde dil bilimi tartışmaları(?) yaptık..sonra o odasına gitti..dedim bi bakıım çiftliğim ne alemde balıklarım ne yapıyor..böyle de sanal dünyanın bir kölesiyim işte sevgili okuyanlarım..neysee derslerin üstüne fazla gitmemek,biras da alttan almak gerek diyen muhterem şahsiyetin ellerinden öpüyor ve kendimi uykunun kollarına bırakıyorum..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

vala kuziş bayıldım yazına (: demek ki yoğunluk yarıyormuş sana boş oturmak değil :D

Hannah dedi ki...

:M

Adsız dedi ki...

hahahha:D
ne güzel anlatmışsın hayatım ya..:D
bende katılıyorum alttan alma konusuna!:D

 
Powered by Blogger