Subscribe Twitter Facebook

21 Mayıs 2010 Cuma

blair waldorf / gossip girl

itiraf ediyorum bende bir gossip girl izleyisiyim hatta taaaa ergenus zamanlarımda kitabını da okumuşluğum vardır. çok sıkı takipçisi değilim canım tvde gördükçe izliyorum.

neyse uzatmadan daha fazla hemmen konuya gireyim.bu dizideki blair'ın giyim tarzına hastayım.eğer bende yukarı doğu yakasının en zengin ailelerinden birinin kızı olsaydım, giyim tarzım buna çok yakın olurdu heralde.. doğruyu söylemek gerekirse bu dizideki çoğu kişi gayet güzel giyiniyor(jenny hariç kesinlikle) ama blair kendi tarzını oluşturmuş. büyük bir audrey hepburn hayranıdır kendisi sizinde resimlerden anlayacağınız gibi.işte size birkaç fotoğraf..




10 yorum:

Phantom of the Cinema dedi ki...

jenny humphrey tek geçerim...

http://4.bp.blogspot.com/_DnXTGE7DSkA/SQklmddzJMI/AAAAAAAABOI/gpuao2SK5xQ/s400/Jenny+Humphrey.jpg

:)

SeV@L dedi ki...

Ben de kesinlikle Blair diyorum.

Niyeyse en sevdiğim dizi karakterlerinden biri O'dur.

Phantom of the Cinema dedi ki...

Seval 1 defa da bana muhalif olma dişimi kıracam. Gerçi Jenny'i benden başka seven de yok onu da farkettim...

Hannah dedi ki...

evet seval benimde çok sevdiklerimden biri.kızın kendine özgü bir tarzı bir yaşam biçimi var :D

Adsız dedi ki...

bende başlıcam bir an önce:/:/

SeV@L dedi ki...

Sayın; Phantom of the Cinema şimdi burası Hannah'ın mekanı olduğu için size bir şey demiyorum.Yanlış düşünmesin hakkımızıda Hannah, kovmasın bizi sonra. :))

Hannah, yukarı doğu yakasının zenginlerinden biri olsam bu kızın kankası olurdum kesin. Ama gel gör ki Aşağı Dudullu fakirlerindenim :)

Hannah dedi ki...

hayat herkese adil davranmıo işte :P

Ninatta dedi ki...

hayatım bence de en ii blair giyiniyo, ztn chuck gibi birine böylesi yakışır:D serena çok daha kadınsı giyiniyo ama onunda mini elbiseleri ve toprak rengi kıyafetleri çok güzel. gossip girl de ne giyse yakıştıramadığım bayan jenny dir. söyleyeceklerim bu kadar:D

Hannah dedi ki...

aynen bende jenny hoş kız ama yakışmıyor ne giyse

Adsız dedi ki...

Küçük sırlar tarafndn benzetlmeye çlşldğı ama benzetrkn içine s.ç.ldığı güzel bir dizi :)

 
Powered by Blogger