Subscribe Twitter Facebook

7 Şubat 2011 Pazartesi

1 oyuncu 5 film / mark ruffalo

bu başlığı da yeni buldum..can sıkıntısı doruk yapıomuş meğersem okul tatile girince..aslında yapmaması gerekir çünkü şuan oturup deli gibi tez ve ingilizce çalışmam lazım ama 2 gün oturup tv izleyerek aynı zamanda blogumda vakit geçirmek benim de hakkım diyerek isyan ediyorum..
neyse gelgelelim artık arasıra böyle bişey yapmaya karar verdim..bir oyuncunun beş filminden sahneler koyup, oyuncunun farklı karakterlerini göstermek amaç..ama koyduğum filmleri izlediklerim arasından seçiyorum bu yüzden çok da farklı olmayabilir..

1.eternal sunshine of the spotless mind ( sil baştan ) : stan


2. blindness ( körlük ) : göz doktoru


3. just like heaven ( cennet gibi ) : david

4. 13 going on 30 ( keşke 30 olsam ) : matt


5. windtalkers ( rüzgarla konuşanlar ) : er pappas






1 yorum:

Ninatta dedi ki...

hepsini izledim de just like heaven başka:V

 
Powered by Blogger