Subscribe Twitter Facebook

1 Ekim 2012 Pazartesi

'Ünlü Gelinlikler'

Merhabalar sevgili blogger takipçilerim.. Uzun zamandır yazmıyordum ama artık hasret bitti, Hannah geri döndü. Tek bir fakla; artık size 5 ay boyunca Krakow (Polonya)'dan bildireceğim.
Dün gazeteye baktım da o da ne! Anne Hathaway, 2008'den beri beraber olduğu Adam Shulman ile sessiz sedasız evlenmiş. Elbette bir celebriy'e hiç yakıştıramadım bu durumu. İşte düğününden bir kaç poz..



Gelinliği Valentino imiş. Şu sıralar Sefiller filminin çekimlerini bitiren Anne, film dolayısıyla kısacıkk kestirdiği saçları ile evlenmek zorunda kalmış. Hayır 4 yıl beklemişsin bekleseydin ya 4 ay daha.. Bu nedenle Valentino gelinliğin üzerine saç bandını da takmış. Olmuş mu peki.. hiç yoktan iyidir. 
Anne'nin evliliği ve gelinliği diğer ünlüleri de aklıma getirdi acaba onlarınki nasıldı diye,ve sizler için araştırdım buldum..

cathrine zeta jones'un gelinliği çok şık, uzun kuyruk modasının olduğu zamanlardan..

Nicole Kidman- gelinliğinde bir enteresanlıklar var ama hayırlısı, kollu mu kolsuz mu ceketli mi ceketsiz mi anlamak mümkün değil..

Katie Holmes- ne giysen o yapmacık gülümsemenle çirkin olmaya mahkumsun :l

Christina Aguilera- Aman yareppiiimmm diyecek söz bulamıyorum, Seda Sayan'ın Amerika şubesi

Gwen Stefani- aşağı tükürsem sakal, yukarı tükürsem bıyık durumu, yorumsuz

Dita Von Teese - Alışılmışın dışında bir gelinlik giymek istemiş ve başarmış, fazla söze gerek yok..

Cindy Crawford - Dita Von Teese başarmış ama sen yapamamışsın, bildiğin kombinezon giymişsin..


Victoria Beckham- En güzelini en sona sakladım, heheh hayır yani şaşırdığım durum Victoria mı daha komik David mi... O ne ya sünnet çocuğu gibi heheh, ama Victoria'nın bakışlara bakın aynı insanlara tepeden bakan o bakışlar :V Ama beni asıl kahreden o ayrım ayrım duran perçemler :F




0 yorum:

 
Powered by Blogger