Subscribe Twitter Facebook

27 Ekim 2009 Salı

arkadaşlar için dekorasyan..

 bu akşam nette mobilyalara bakarken arkadaşlarımın gelecekteki evlerini tasarladım(evet başka işim yoktu napiim)..eveeet işte onlar.
ilk olarak zeynepin evi gelsin..kitaplıklar,mumlar,rahat mobilyalar seçtim onun için..




2.olarak büşümü alıorum..onun içinde sade gri başta olmak üzere mavi ve yeşil kombinasyonlarını seçtim..





vee 3.olarak merve..mervecik içinde ingiliz tarzı diyorum tabikide..deri koltuklar ve renkli konsollar seçtim..





5 yorum:

Adsız dedi ki...

ben çok beğendim walla=)
biliosnki yeşil her zaman ilk tercihim:w

çok tşk ederiimm sardunyam bitanecik canikom benimm:*

Adsız dedi ki...

aynı evden istiorum !! aynısının tıpkısının kopyasından!

Hannah dedi ki...

hihihihi demek doğru tercihler yapmışım herkes evini beğendi..burdaki mobilyalara bakarak tasarlarsınız sizde evinizi..

Adsız dedi ki...

en cok yatak odası ve kıtaplıgı begendım.. ama dıgerlerı de harıka!! bende aynısının tıpkısının kopyasından istiyorum:D

Hannah dedi ki...

eheheh :)) tmm cnm yeşil olan bende ev hediyesi olsun :P

 
Powered by Blogger