Subscribe Twitter Facebook

19 Ocak 2010 Salı

2010un ilk yazısı



yazmayalı bir yıl olmuş diyerek iğrenç bi espriyle girmek istiorum konuya..bunu yazınca günlüğüm geldi aklıma..her sayfaya ''sana yazmayalı uzun zaman oldu be günlük'' dierek başlayan bi insanım çünkü :)
neyse efendim 2010 yılına girdik kısa bi süre önce.zamanım olsaydı da yeni yılınızı buradan kutlasaydım..biliosunuz çok yoğun bi insanım (int-tv-uyku üçgeni bermuda şeytan üçgeninden beter sevgili okuyanlarım ).

bu arada altın küre ödülleri verildi.en iyi yönetmen ve en iyi film avatar'ın.hala izleyemedim bu filmi de..izlemek de hiç içimden gelmio nedense mavi yaratıklar falan pek çekici deil yahuu..

ezel atv ye geçti (wuu bomba haber)

final haftasındayım şuan. : ( 5sınawı 3 haftaya yayan zihniyeti kınıyorum ayrıca..

2010un ilk felaketi: haiti de yaşanan depremdi :(..ölü sayısı 200bindi son duyduğumda..depremi yaşayan biri olarak yaralarını biran önce sarmalarını diliyorum..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sonunda bloguna döndün ya..yazılarını dört gözle bekliyoruz
seni seviyoruz burcu.mucx

Hannah dedi ki...

bende sizleri seviyorum sevgili okuyucularım :D

 
Powered by Blogger