Subscribe Twitter Facebook

31 Ağustos 2010 Salı

62. emmy ödül töreni

kırmızı halı fotoğraflarından sonra sıra geldi emmy kazananlara..


komedi dalında;
en iyi yardımcı erkek oyuncu: eric stonestreet, modern family
bu dalda how ı met your mother ile neil patrick harris adayken yine başkası aldı ödülü. bir de neil'e dalga geçer gibi en iyi konuk oyuncu ödülü verilmiş. susuyorum..

en iyi erkek oyuncu: jim parsons, the big bang theory
sheldon hayranı olarak bütün sheldon hayranlarıyla beraber derin bir ohh çektik. 30 rock ile alec baldwin alsaydı televizyonu kapaıtcaktım. (sessiz propoganda)


en iyi yardımcı kadın oyuncu: jane lynch, glee
glee dizisini hiç izlemedim yorum yapamıyorum.

en iyi kadın oyuncu: edie falco, nurse jackie
yorum yok

en iyi yönetmen: ryan murphy, glee

en iyi dizi: modern family
30 rock almadığı için nedensizce mutlu oldum

drama dalında;
 en iyi yardımcı erkek oyuncu: aaron paul, breaking bad
terry o'quinn (john locke-lost) favorimdi, olmadı mad men ile john slattery alır diodum, süpriz bir sonuçtu benim için.

en iyi erkek oyuncu: bryan cranston, breaking bad
evveeettt geldik en fazla anlayamadığım, garipsediğim ve sorguladığım ödüle.. hiçbir zaman breaking bad dizisini sevemedim. benim için bir las vegas bir 24 olmaktan ileri gidemedi. başladığı an ve ya zaplarken görüldüğü an o kanal artık değistirilmeye mahkumdu. bu daldaki adaylar tanımağımız, bilmediğimiz dizilerde oynayan saçma sapan abuk sabuk karakterler olsaydı bu ödüle çıtımı çıkarmazdım yeminlen. ammaa sen en baba dizilerin en baba oyuncularını aday yapıp kalkıpta bu ödülü bryan cranston'a verirsen olmaazz.. yoo emmy yoo bukadarı fazla..
izlerken bu sene kesin emmy hugh laurie (house) 'nin ya diorum. hatta hugh bile bu sene ödül benim lan diyen bir yüz ifadesiyle bakıyor kameraya. şimdiii adam haklı beylerr.. house dizisini anlatmaya zaten gerek yok bu diziyide dizi yapan house'un kendisi oyy oyy.. hiç olmadı bu adam kaç yıldır aday acıyıpta verseydiniz yahu..
diyelimki adaylar arasında hugh laurie yok ozaman jon hamm var, hani mad men hayranlığınıza noldu derim ben sonra. hadi jon da yok diyelim michael c.hall namı değer dexter var. hadi onu da geçtim mathew fox (jack shephard-lost) var.ödül verirken de aslında bir numaranı göremedik ama dizi bitti bu yüzden sana kıyak geçiyoruz hadi iyisin tarzı sözler söyleseydiniz helal derdim dürüstlüğünüzü 2 damla gözyaşıyla ayakta alkışlardım..
uzun sözün kısası görünen o ki breaking bad bitene kadar başroldeki erkek oyunculara ödül mödül yok..


en iyi yardımcı kadın oyuncu: archie panjabi, the good wife
ümidim cristina hendirks (mad men) ve ödülü kesin alır dediğim elisabeth moss (mad men) ödülü alamadılar. şaşşırdım..

en iyi kadın oyuncu: kyra sedgwick, the closer

en iyi yönetmen: steve shill, dexter
 
en iyi senaryo: mad men
böyle hakeden ödüller görmek istiyorum işte..
 

en iyi dizi : mad men
kesinlikle beklediğim bir sonuçtu. bunu da breaking bad ve ya true blood alsaydı emmy biterdi benim için daha da izlemezdim : l


 
  not: john stewart, conan o'brien yaşadıkça o ödülü haketmiyosun haberin ola : l

1 yorum:

Ninatta dedi ki...

cristina hendirks (madmen) almalıydı, bütün kritik ödüllerin breaking bad e gitmesini anlayamıyorum! madmen ve house hayranı olarak durumdan pek memnun olduğum söylenemez:D

 
Powered by Blogger