Subscribe Twitter Facebook

21 Ağustos 2010 Cumartesi

dünya leyla olmuş..


kuzenim blogu olan http://dunyaleylaolmus.blogspot.com/ 'a çok komik bir anımızı çok komik bir dille anlatmış..bende yazmak istiyorum ve direk çalıyorum ondan :)))

''sene geçen sene
yer sıhhıye sosyete bazaar
kuzenle gitmişiz üç beş bişi bakıyoruz
milim milim ilerliyoruz
birden bi koşuşturmaca bi bağırış çağırış
baktım koca koca teyzeler koşa koşa gelio
imdat die bağırıyo
biz tabi bi ambale olduk başta noluyo ya die
teyzoşlar allahım sana geliyoruz diye koşuyolar bize doğru
ki biz o an ne oluyo onu düşünüyoruz bir
bu izdihamdan yara almadan nasıl kurtulacağımızı düşünüyoruz iki
ben diorum bu arada bişi yoktur dur die
kuzen vala ben de kaçıorum derken baktım biz de o güruha katılmışız koşuyoruz
pazarcılar bize bakıo biz teyzeleri de önümüze katmış koşuyoruz
yeri gelio ezioruz çoluk çocuk ne çıkarsa önümüze
kasırga gibiyiz hortum gibiyiz
tezgah mezgah kalmıyo geçtiğimiz gerde
çekirge sürüsü mübarek
noldu? bişi olmadı tabi
hatırlamıyorum da neydi sebep bomba mıydı kapkaççı mıydı

neticede bu da böle bi anıydı.''

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ahaha ne gündü yaa

Ninatta dedi ki...

sosyete de olabilecek bi olay tabi:D

 
Powered by Blogger