Subscribe Twitter Facebook

20 Mart 2012 Salı

Crazy, Stupid, Love.


Şu sıralar eğlenceli bir film izlemek istiyorsanız, size önerim crazy, stupid love! Yanlış hatırlamıyorsam vizyona geçen sene giren film romantik komedi. Ama içinde geçen zeki esprilerle çıtayı yükseltmiş, ve film boyunca birbirnden çok alakasız duran olay ve kişilerin bağlandığı bölüm filmin en süpriz ve komik sahnesi.

Not: Filmi izlerken tek anlayamayacağınız şey Ryan Gosling'e yakıştırılan Emma Stone olabilir. Ki ben normalde Emma'yı severdim ama bu filmde erkek gibi konuşup gülmesi sadece beni değil, izleyen herkesi yeterince kendinden soğutmaya yetti. Herhalde başka kızıl bulamadılar diyorum, ayrıntıya inmiyorum. İzleyin, izlettirin..

 cal: how about we say what we want on three? one, two, three.
emily: i want a divorce.
 cal: [at the same time] creme brulee.

seriously, it's like you're photoshopped!



4 yorum:

Ninatta dedi ki...

ben buna bayılıyorum ya, ama emma stone olayına katılıyorum ben böyle bi iticilik görmedim. kadın belki güzeldir bilmiyorum ama ryan gosling e hiç yakışmamış

alkım doğan dedi ki...

eğlenceli görünüyor, kötü bir günüme saklıyorum:)

Hannah dedi ki...

kesinlikle eğlenceli. iyi seyirler :)

Adsız dedi ki...

Ηurrah, thаt's what I was exploring for, what a data! existing here at this weblog, thanks admin of this site.

Also visit my blog :: walmart garden centers
Also see my website :: garden centers for sale

 
Powered by Blogger