Subscribe Twitter Facebook

28 Aralık 2012 Cuma

5 Film 1 Oyuncu: Leonardo Di Caprio


Mark Ruffalo ile başladığım seriyi Leonardo ile devam ettiriyorum. Kendi top 5'imi hazırladım, ki tekrar söylüyorum bunlar filmler için değil oyuncu için geçerli olan top 5'dir. Bu sıralamayı yapmak benim için çok sıkıntılı oldu, çünkü bir türlü karar veremedim, meğer Leonardo neymiş ya :V Özellikle Body of Lies gönlümün 6.sırasında :V
 Peki sizce Leonardo'nun en iyi filmi hangisi?

5. The Departed (Köstebek) : Billy Costigan - 2006

4. Inception (Başlangıç) : Cobb - 2010

3. Blood Diamond (Kanlı Elmas) : Danny Archer - 2006

2. Catch Me If You Can (Sıkıysa Yakala) : Frank William Abagnale Jr. - 2002

1. Shutter Island Zindan Adası) : Edward 'Teddy' Daniels - 2009



1 yorum:

Ninatta dedi ki...

top 5 fena görünmüyor ki bende 1 numaranın zindan adası olduğunu düşünüyorum. ardından kanlı elmas geliyor sebebini soracak olursan bu adamı alıp afrika'ya koyduklarında albenisi +500 artmakta:V yalanlar üstüne 3. numaraya yerleşirken, onu inception takip etmekte. son olarak titanic diyerek listemi kapatıyorum:V

 
Powered by Blogger