Subscribe Twitter Facebook

27 Aralık 2012 Perşembe

Hamlet

Hamlet'i en son yıllar yıllaar önce televizyonda Mel Gibson'ın oynadığı uyarlama olarak izlemiştim. Haliyle çoğu şeyi unutmuşum. Geçen gün David Tennat'ın Hamlet'i canlandırdığı uyarlamayı izledim. Film 3 saat sürüyor ve bir iki sahne hariç aynı mekanda geçiyor. Tiyatro havasında çekilmiş, diyaloglar bire bir uyarlama olmuş bir film. Ancaakk şöyle bir özelliği var ki bu filmin, dönemi belli değil! Kıyafetler günümüz kıyafetleri ama konuşmalar ve olaylar eskiye ait. Neden böyle bir yol seçtiler hiç anlayamadım, hatta araştırdım yine bulamadım. İşin garip yanı; galiba hiç kimse bu olaya takılmamış.

Filmin konusunu anlatmaya gerek yok herhalde. Dediğim gibi film 3 saat, ama hiç sıkmıyor. Ben bunu hemen David Tennant'ın muhteşem oyunculuğuna bağlıyorum elbette. Sonuç olarak izleyin, izlettirin..






Bu filmi izledikten sonra bir de üstüne Doctor Who 3.sezon 2. bölüm olan 'The Shakespeare Code' isimli bölümü izlemenizi şiddetle tavsiye ederim :))





0 yorum:

 
Powered by Blogger