Subscribe Twitter Facebook

21 Ağustos 2009 Cuma

ölesine

öncelikle ezgiye teşekkürlerimi sunarak başlamak istiyorum,her fırsatta reklamımızı yaptığı ve beni blogla tanıştırdığı için.evet efendim beni cahil bir insan, teknelojiden bihaber olarak düşünebilirsiniz ama blogla mlogla da işim olmazdı ama oluomuş işte.


ya ben karikatür okumayı çok sewiorum.ewet gecenin 2sinde aklıma böle şeler gelio benm genellikle..karikatür okuyan erkek benim için +1 ya okadar seviyorum yani.geçen yunuslarla ilgili bi karikatür vardı erdilin.erdil derim kendisi kankamdır çünkü..neyse yunuslar hep güler gibi durur ya onla ilgili ama çok komikti ya..gerçektende öle çünkü.bi tanede eski sabah şekeri yeni entellektüel belgeselci bi delikanlı(?) belgesel çekicekmiş yunuslarla ilgili. yok onlar aslında öle gülüo gibi duruyolar die bu onların hep mutlu olduğunu göstermezmiş falan filan.ilginç bi durum bi yandan.hiç düşünmemiştim.çocuklarla havuzda yüzerken onlarda eğleniyo gibi duruyolar.ama insanoğlu kendi eğlencesi için bütün hayvanlar gibi yunuslarıda sömürüo işte.yazık.üzülüyorum bu duruma.çok hemde..nerden nereye geldim.doluyum sevgili okuyanlar çok doluyum..daha siyasi film çeken dünün kırolarının şimdi entellektüel takılmalarına da değinicem ama o da yarın artık iç baymıım iice..





bu arada işte o karikatür :)


4 yorum:

dokuzgünlükkraliçe dedi ki...

karakütür okuyan erkekler çağrıyı aldınız ;) ehehhe

birisi dedi ki...

keşke erkek olsaydım:P

blogu inanın şans eseri gördüm ilginç olmuş tebrikler devamını dilerim.

bol şanslar.

Hannah dedi ki...

teşekkürler:) burdan çağrı yaptım daha ne yapayım dokuzgünlükkraliçe :))

Adsız dedi ki...

karikatür arşivimi görmelisin :p

 
Powered by Blogger