Subscribe Twitter Facebook

20 Ağustos 2009 Perşembe

Riverton Malikanesi


İlk yazacağım yazının bazı şeyleri aydınlatmasını istedim.neden Hannah? Hannah Montanadan dolayı deil tabiki..kendisi kim bilmem bile.Dergilere kapak olup filmler çewirio galiba ama sıradan bi teenagerın adını alacağım düşünülemez.evettt neden Hannah?? çünkü hannah son zamanlarda okuduğum en etkileyici kitap olan riverton malikanesinin en etkileyi kahramanı.kitabın başlarında hayatına,yaşam tarzına ve daha bir çok şeye hayran kalabiliyoruz ancak daha sonra inanılmaz bir dramla birlikte hayata gözlerini yumuyor.biraz sadistçe bir durum galiba bu.hannah ismini hannah montanadan alsam daha normal bir durum olabilirdi :).

riverton malikanesi özellikle aristokrat romanları sevenler için birebir.dokunaklı bir aşk hikayesini 1920li yılların ingilteresinde kimi zaman birinci dünya savaşının gölgesinde kimi zamanda partiler ve çaylarla birlikte anlatıyor.ana kahramanımız grace reeves.grace henüz 14 yaşında bu malikaneye hizmetçi olarak giriyor tıpkı yıllar önce annesinin yaptığı gibi.malikanenin sahiplerinin çocuklarıda grace yaşında olan hannah,kız kardeşi emmeline ve abileri david.hepsi birbirinden farklı huylara sahip bu çocuklardan kendini en yakın hannah'yı görüyor.ve bir zaman sonrada hannah'nın özel hizmetçisi oluyor.aşkları , hayatlarıyla hizmetçiler malikanenin sahipleri onların ahbabları bizimde hayatımıza giriyor.ve bir olay.bir parti sırasında zamanın ünlü şairi olan R.S. Hunter intihar ediyor(?).ve bu olayın hannah ve emmeline den başka bir görgü tanığı daha var:grace.aradan yıllar geçiyor.grace 98 yaşında hayatının sonlarına geldiğini anlamış ve bildiklerini herkese anlatmanın sırası geldiğini düşünen,riverton malikanesinin filmini çekmek isteyen biri için gidebileceği yaşayan tek tanık artık...dokunaklı ve merak uyandıran bir aşk romanı riverton malikanesi.pişmanlıklar,hayal kırıklıkları var bu kitapta.mutsuz sonlar var.kıskançlıklar,dedikodular,yalanlar var.kısacası gerçek hayatta ne varsa bu kitapta da var.mutlu durumlarda var tabiki kemalettin tuğcu kitabı deil yani:) bu kitabı okuyun..mutlaka okuyun..pişman olmazsınız..

8 yorum:

dokuzgünlükkraliçe dedi ki...

bu kitabı o kadar merak etmiştim ki,böyle ballandırdın ya kesin okumak istiyorum şimdi :D

dokuzgünlükkraliçe dedi ki...

bu arada bu blog teması bana hiçde yabancı değil,dokuzgünlükkralicenin ilk ayı böyle geçti :D çok kibar bir seçim efendim

Hannah dedi ki...

teşekkürler efendim :) oku oku mutlaka oku :)

Adsız dedi ki...

bu kitabı biliyorum gerçekten iyi ama daha iyi yazılabilirdi ,ımm nasıl derler dil olarak.

Adsız dedi ki...

Kitaba değil de sana övgü sunmak istiyorum.Nasıl da renkli bir kişiliğin var; renkli ama başkalaşmamış..
Çook tatlısınn!

Adsız dedi ki...

canım önerebileceğin en iyi kitap:) sayende okudum cokta cabuk bıtırdım surukleyıcı ve dil olarak akıcı sevıyorum bu kıtabı sevıyoorummmmmm:D

Adsız dedi ki...

çok güzel brawoo burcu yazılarının devamı beklıyorum gözlerinden öperim..

Hannah dedi ki...

teşekkürler :)

 
Powered by Blogger