Subscribe Twitter Facebook

21 Eylül 2009 Pazartesi

61.emmy törenine dair..


öncelikle herkese iyi bayramlar..bir emmy daha geldi geçti sayın okuyanlarım.bloguma uzun zamandır yazmamıştım ama tv oscarları sayılan emmyide es geçmiim dedim.bayram demedim uykusuzum demedim oturdum emmyi izlicem dün gece.ancak 3te başlayan töreni ancak 5e kadar izleyebildim.çünkü gözleri kapanmakta olan bu bünye 2 ödül arası reklam durumunu okadar kaldırabildi.
   ödül töreni çok güzel başladı.how ı met your mother izleyenlerin gönlünde ayrı bir yeri olan barney(neil patrick harris)sunucuydu gecede.törenin en başındaki gösteri daha sonraki espiriler gayet iyiydi.ilk defa tören ödül verilen kategorilere göre 5 bölüme ayrılmıştı.önce komedi dalında ödüller verildi.bu yıl da hemen hemen her yıl olduğu gibi ödülü neye göre kime göre göre vermişler anlayabilmiş değilim sevgili okuyanlarım.en iyi yardımcı erkek oyuncunun orda canım neil patrick harris dururken jon cryer (two and a half men) 'e verilmesi nedir yani.adamı okadar sunucu yapmışsın hayrına verseydiniz bari.zaten bütün gece neil jon'a laf soktu ama yinede adamın yüzünün rengi değişti.aynı şekilde en iyi komedi dizisinin de how ı met your mother dururken 30 rock'a verilmesini çok yadırgadım.gelelim en iyi aktöre benim favorim jim parsons (big bang theory) idi hadi ona vermediniz bari yıllardır aday olup bir türlü emmyi kucaklayamayan charlie sheen (two and half men)'e verseydiniz ancak kendisini hiç beğenmediğim alec baldwin (30 rock) aldı ödülü.
   2.bölüm variety dalında verilen ödüllerdi.yine neden verdiklerini anlamadığım bir ödül: en iyi variety show The Daily Show (Jon Stewart)ın oldu.şimdi jon stewart'ıda izleyen biri olarak söylüyorum: adaylarda conan o'brien die biri var late night show die bir show var kime sorsan kime danışsan bu mükemmel adama vericekken bu ödülü jon'a kim verdi niçin verdi anlamadım.conan benm gönlümün yıldızı bu da ona yeter zaten :))
  bu ödüllerden sonra tv filmi ve mini dizi kategorisi vardı.hepsine çok yabancı olduğum için pek ilgimi çekmedi.bu sabah diğer kazananlara bakarken dramada en iyi erkek oyuncunun : yine bryan cranston (breaking bad) ve en iyi dizinin yine mad men olmasına şaşırmadım doğrusu.artık lost'tan seneye bi atak bekliorum.lost gibi kült olmuş bir dizinin kaderinin oscardaki lord of the rings:return of the king gibi olacağını düşünüyorum.
  çok dert yandım bu seneki ödül dağılımından dolayı ama beğendiğim ödüllerde oldu elbet: en iyi yönetmen: E.R ve en iyi yardımcı erkek oyuncunun: Michael Emerson (Lost) olması.koca törende beğendiğim ödüller bunlar işte.62. emmy törenin bu seneki hayal kırıklıklarını yaşatmaması dileğiyle, umuduyla yaşayalım sayın okuyanlarım..

3 yorum:

dokuzgünlükkraliçe dedi ki...

olay budur. Tam anlamıyla bir fiyaskoydu Emmyler anacım eheh.aferim sana iyi dökrütmüşsün ki benimde yazasımı getirdin yorum ;)

Adsız dedi ki...

valla bana göre jon stewart haketmiştir cok sevıyrm onun espri anlayısını. ama conan da cok sevimli ona dıyecek bişey yok:D
charlie sheen in almasını ısterdım bideeee how ı met your mother dururken 30 rock'a verilmesini bende çok yadırgadım:)

Adsız dedi ki...

Ne icin, tesekkur ariyordum

 
Powered by Blogger