Subscribe Twitter Facebook

10 Eylül 2009 Perşembe

''Büyük Çizme'' İtalya

eskiden beri bayıldığım ülkedir italya.bi gidip görmüşlüğüm daha yok malesef ama o da olacak bekliyorum :)) şu arala bi londra dalgası esiyor ama benim sadık yarim italyadır diorum yine yeniden..şaka bi yana seviorum italyayı ya 2. favori ülkemdir kendileri.benim gibi sanat aşığı bi insandan da farklı bir yer beklenemezdi zaten.italya hakkında bilgi vermicem tabiki zira vikipedyada her türlü bilgi wardır.neysee ben susuyorum resimler konuşsun..

7 yorum:

dokuzgünlükkraliçe dedi ki...

Burcucum sana bir müjde vereyim :( İngiltere erasmus ile öğrenci uzuuuunn zamandır kabul etmiyormuş,okulardaki anlaşmalara karşılık verilmiyormuş. yani italyaya yar ol yine sen.... :(:(

Hannah dedi ki...

canım bugün dicektim sana londradan wazgeçtim die (beni çağırıolar ya sanki).ama yinede üzüldüm bee

dokuzgünlükkraliçe dedi ki...

nereyi düşünüyorsun?ben italya ve almanyadan bir kaç okula mail attım bakalım:(

Hannah dedi ki...

okul nereye gönderirse :(

Adsız dedi ki...

okulun göndereceği yok ama biyere gönderecek olsaydı burcucum orasının paris olmasını isterdim:D

Hannah dedi ki...

bize heryer paris mervecim :))

Adsız dedi ki...

her zamn gtmk istdğm bi yerdir ITALY

 
Powered by Blogger