Subscribe Twitter Facebook

25 Eylül 2009 Cuma

Ankaraya dönüş

çarşamba günü döndük ankaramıza zeyneple(kuzen, dost, ev arkadaşı vs vs).
perşembe günü derse gittim.ders işlenmedi daha kimseler gelmedii için ama büşümü ve merveyi özlemişmiyim..evet çok özlemişim..dil tarihin kokusunu özlemişim..
eryamanı seviyorum ankaradan bağımsız bi semt olsada..
kitaplığımı mora boyuyorum..yarısı boyandı henüz ve güzel oldu bence..
natıonal geograpfic'in verdiği türkiye haritasını dolabıma astım..şu sıralar odamdaki en değerli varlık o..bi harita sevilir mi..evet seviyorum..çok güzel amaa..
rocco nun ağududu limon bağımlılık yapabilio..yemediyseniz denemeyin..
canım arkadaşım burak bir kez daha kendini kanıtladı..çok çok ufak bişe ama beni yinede mutlu etti..
vildan bu aralar bozuk..saçları istediği gibi olmamış..ben gördüüm kadarıyla beğendim ama..yakışmış bence..
''butterfly on a wheel''i hala izlemeyen varsa mutlaka izlesin..
facebookdaki farmville bu günlerdeki en popüler oyunum..
iyi ki ekşi sözlük var..zaman doldurmaya bire bir..
2 gündür ders işlenmedi ama ankaraya boşuna geldim sanmayın..dün cbs sınava ek puan aldık benimle beraber 6 kişi..ankaraya 4 gün önce gelmeye değerdi..
how ı met your mother 5.sezon 1.bölüm çıkmış..bugün izledik zeyneple..güzel bölüm..takip edenlerin haberi olsun..

6 yorum:

dokuzgünlükkraliçe dedi ki...

burcuuuuu bu kadarda ballandırarak anlatılmaz ki,ankara dahi olsa orası yanında olmak istedim ya yazıyı okurken :(:(:(

Hannah dedi ki...

ehehehe ezgicim ben ankarayı öven bişe yazmadım ki...benim yanım olsun somali bilem güsel gelir insana eheheheh

Adsız dedi ki...

bende senii çok özlemişimm canikom=))

Adsız dedi ki...

dil tarihin en entellektüel şahsı gelmiş:) bizde seni cok ozlemıstık canım:)
bu arada ek puan ve haritada cok iyi oldu aynı duyguları paylaşıyorum seninle ahahaha

Hannah dedi ki...

ehehehe :))

Adsız dedi ki...

o haritayı aynı tarihlerde ben de asmıştım duvarıma :))

 
Powered by Blogger