Subscribe Twitter Facebook

29 Ağustos 2011 Pazartesi

Perfect Sense / Yeryüzündeki Son Aşk


Son zamanlarda sinemalarda ya hiç güzel film yok ya da ben rastgelmiyorum.Bu film ilgimi çekti, en yakın zmanda da izlemek istiyorum. Filmin konusu ise kısaca şöyle: Film; tüm dünya tuhaf bir salgının pençesindeyken yaşanan bir aşk öyküsüne odaklanıyor . Filmde tüm dünyayı sarıp sarmalayan bir salgın var. Bu salgın yüzünden insanlar bazı duyularını (koku veya tat alma gibi) kaybediyor ve salgının nasıl yayıldığı vs. bilinmiyor. Filmin odağında ise birbirine aşık iki karakter var. Biri şef Michael (Ewan McGregor), diğeri ise epidemiyolojist Susan (Eva Green). Susan, bu salgının nedenlerini araştırıken Michael’ın insanlar tat alma ve koku gibi duyularını yitirdikçe yeme-içme deneyiminden uzak kalmamaları için bir çözüm üretmesi gerekiyor. Salgın vahim bir hal aldıkça, karakterler birbirlerine daha da yakınlaşıyorlar.Filmi izledikten sonra uzun uzadıya bir yorum da yazarım ama şimdilik bukadar..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Bulamadım ben bunun linklerini =/ Yoksa deli gibi izlemek istiyordum

Ninatta dedi ki...

film sıkıcı başka da bişey değil belkısbibicim! başroller birbirine yakışmış o kadar:V

Hannah dedi ki...

merve hanım izledinz mi ki konuşuyorsunuz :D

 
Powered by Blogger